Alla inlägg den 22 februari 2012

Av veronica eriksson - 22 februari 2012 15:20

Oj va veckorna går fort,redan Onsdag.
Sportlov har både jag o tjejerna denna veckan o jag kan onekligen säga att dom e rastlösa när dom inte är på dagis,bråkar som aldrig förr.

Idag har vi städat sakta men säkert men nu e jag klar bara tjejerna som skall städa i sitt rum med!
Halv tråkigt väder är det ju med =( men man får se det positivt SNÖN FÖRSVINNER ju o det e inte dumt för jag vill ha värme nu...

Tänkte på de,Varför finns det folk som måste bråka o tjafsa hela tiden,varför gör människor så? Speciellt med släkt/vänner,mår dom bra av det? Eller mår man så jävla dåligt att man måste få andra att må så dåligt så man själv kan sjunka upp till ytan för att framstå som att man själv mår toppen?
Jag vet faktiskt inte o jag vet inte ens om dessa människor vet själva va dom gör.
Men en sak e ju säker jag har själv blivit så sårad besviken på dessa människor och nu gör dom det en gång till,Skall dom fortsätta så kommer dom snart bara ha varann kvar att dikta ihop skit me,Ingen vill umgås med sånt folk.
Tror att dom skulle behöva reda ut sina liv istället för att lägga sig i andras hela tiden o tro att dom kan förstöra nått,men dom förstör bara för sig själva!
Jag har inget gemensamt med såna människor. Det roliga e ju att när dessa 2 inte är me varann så snackar dom skit om varandra sen e dom värdens bästa vänner,RÖJ upp era liv,detta e omoget till och med från att komma från er!
Ge Upp!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards