Alla inlägg den 26 mars 2012

OJ

Av veronica eriksson - 26 mars 2012 11:43

..Va länge sen jag skrev nått här nu!!
Men ja det går i perioder för mig när jag tycker bloggandet e roligt...Men inget kul oskriva här om ingen läser.
Är ni här inne o kikar så lämna ett avtryck!!!

Mina underbara barn e på dagis =)
Själv har jag en sån jävla migrän så jag tror huvudet ska gå i 1000 bitar sen mår jag illa och e yr i huvudet =( så jag kan inte ligga ner för då blir det bara värre!!
Jag har i allafall lyckats tvätta 4 marskiner tvätt idag,Usch för alla dessa lakan som blir,tar ju sån plats när man ska hänga upp skiten me!!
Men jag har en maskin kvar med lite av barnens kläder!


Inte denna helgen men helgen därefter åker vi till min bror med Familj och firar påsk tillsammans,det ska bli skita trevligt o träffa dom igen och framför allt fasters lillagullgrisar =),Michelle växer ju så himla fort me!


I helgen va det verkligen underbart väder,nästan lite sommar känsla,Vi har varitute i solen hela helgen o jag känner att jag har fått färg i ansiktet =)
Planterat blommor o grejer har vigjort medså nu e det fint även där ute!

Nu skajag hänga tvätt o sätta på den sista!

Ha en bra Måndag!!!!

Kram!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards