Direktlänk till inlägg 13 februari 2012

ORKA......?

Av veronica eriksson - 13 februari 2012 22:03

Jissssses har suttit med min Svenska nu och va e det för mening me att man skall lära sig 348798 ord man inte använder?
Jag kommer ALDRIG använda dessa ord men endå skall jag kunna dom =( Hopplöst...
Men men det e ju bara o öva inför de kommande provet i just detta =(
Sen skall vi lära oss massa Grammatik o finns de ntt värre? NOPE...
Känns som ett väldigt negativt inlägg,men kännermig negativ inför dessa ord...

Jaja inte mycket o göra t den saken,jag har  valt det av egen fri vilja o allt kan inte vara kul jämnt.

Idag började dagen me att jag lämna mina sm hjärtan p dagis sen dagens promendag hem greja hemma lite sen kom Sari o fika sen åkte vi till skolan o hade Engelska där efter Svenska,sen va det bara hämta barnen strax efter 16 när jag slutat,hem käka o greja lite sen va det bara  lägga barnen igen,måndagar e lite tråkiga hinner inte träffa dom små mycket eftersom dom skall i säng i tid me då dom börjar på dagis 06:15 på Tisdagar,Tur dom inte börjar så tidigt jämnt!

Vi har "snöstorm" me,snöar massor..
Men skall nog återgå till Svenskan nu.
Ha en fortsatt trevlig Måndag.
KRAM!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av veronica eriksson - 6 september 2012 00:36

Shit va länge sen de va jag skrev nått här då!! Ja va har hänt sen sist? Jo säkert as mycket som jag inte kommer ihåg! Jag har redan kommit in i vecka 26 :) bara 14 veckor kvar :) och vet ni? På ultraljudet sa dom 80% pojkchanser :) underbart :...

Av veronica eriksson - 4 juni 2012 11:11

Nu e det snart Sommarlov för mig   visst är det underbart...Men vecka 26 skall jag ut till Rasch igen och jobba,skall bli riktigt roligt faktiskt =)Men nu e det bara 3 dagar i skolan sen SLUTAR jag...Underbart är det o jag Lääängtar så mycket...Om en...

Av veronica eriksson - 30 maj 2012 11:41


                      Pyret som kommer till oss i December!!   Ja nu vet nog alla att vi väntar tillökning igen i Familjen Eriksson...Bebis är beräknad att komma 16 December en så länge,kanske får en bebis på min een födelsedag den 17 Dec..ska på...

Av veronica eriksson - 3 maj 2012 10:36

Va länge sen de va man skrev här nu då!Vad har hänt sen sist? Säkert massor =)Wilma har i allafall haft feber i 3 dagar och idag e hon FRISK men upptäcker då att Julia e varm så tempen åkerfram igen jo då har hon åkt på febern och har 38,5 idag =( Ka...

Av veronica eriksson - 21 april 2012 16:53

...... Ja nu får de vara Nog ..... Jag har bestämmt mig nu för att sluta röka,idag är det 3 1/2 dagsen jag rökte min sista cigg,Känner mig lite stolt men fan ibland är det jobbigt,igår va jag såååååå nära på o dra o köpa mig ett packet,men då ställer...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards