Alla inlägg under februari 2012

Av veronica eriksson - 8 februari 2012 22:08

Efter en helg och vecka med magsjuka skall barnen åter till dagis imorgon.
Som dom har längtat efter sina kompisar!
Julia sa det nu när jag natta henne - Mamma glöm inte väcka mig imorgon då =)
haha min lilla goa unge =)
Wilma det lilla knytet börjar prata mer och mer nu =) Så underbart o höra =)
Imorgon har jag studiedag men den skall gå åt o plugga eftersom jag vart hemma en vecka nu så har jag lite o göra!


Men imorn ska jag även baka bullar mellan alla böker =)
Men snart sängen!

GODNATT    Ps.Skriva gärna kommentarer,vill ju veta vem som läser =)

Av veronica eriksson - 8 februari 2012 14:43

 
Av veronica eriksson - 8 februari 2012 14:18

Nu har jag skaffat en ny blogg igen!
Jag saknar detta med o kunna skriva av sig lite...
Sen sist har vi i allafall flyttat. Så nu har vi äntligen en egen gräsmatta som barnen kan leka på när dom vill =)
Är så himla glad över det.
Vi fick även nya tapeter i vårat sovrum och nya golv i bägge sovrummen och i köket.
Kort på detta kommer inomkort...
Vårat sovrum e helt klart nu,Aldrig lyckats med ett mysigt sovrum innan men denna gången gjorde jag det så nu e det barnen som skall få lite mysfaktor i rummet med,skall åka o köpa varsin sänglampa åt dom sen =)
Wilma har även fått en ny säng =) tyckte hon börja bli stor för spjälsängen så det fick bli en växa säng för henne me =)

Återkommer me bilder =)
Ha det underbart =)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards